Eräässä muinaisessa (kasari-ysäri) työpaikassani työkaveri otti ruokailuun kantaa: jos ruoan valmistamiseen ja syömiseen menee yli 10 min, jotain on pielessä.
Kaverin tuntien nielin tämän purematta, mutta pureskelin itse lounaita pitkän kaavan mukaan.